ΠΏΣ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΜΠΆΝΙΟ ΈΝΑ ΝΕΟΓΈΝΝΗΤΟ ΜΩΡΌ; ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ
ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΌΠΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΏΝ ΑΞΕΣΟΥΆΡ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΟΓΈΝΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΎΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ ΖΩΉ ΤΩΝ ΓΟΝΈΩΝ
Όροι και Προϋποθέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος OutletBaby
που καθορίζουν, μεταξύ άλλων, τους κανόνες για τη σύναψη συμβάσεων μέσω του καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των σημαντικότερων πληροφοριών σχετικά με τον πωλητή, το κατάστημα και τα δικαιώματα των καταναλωτών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
§ 1 Ορισμοί
§ 2 Επικοινωνία με τον Πωλητή
§ 3 Τεχνικές απαιτήσεις
§ 4 Αγορές στο κατάστημα
§ 5 Πληρωμές
§ 6 Ολοκλήρωση της παραγγελίας
§ 7 Δικαίωμα υπαναχώρησης
§ 8 Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
§ 9 Παράπονα
§ 10 Προσωπικά δεδομένα
§ 11 Ενστάσεις
Παράρτημα 1: Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης
§ 1 ΟΡΙΣΜΟΙ
Εργάσιμες ημέρες - ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός από τις επίσημες αργίες στην Πολωνία.
Πολιτικός Κώδικας - ο νόμος της 23ης Απριλίου 1964 του Αστικού Κώδικα.
Καταναλωτής - καταναλωτής κατά την έννοια του Αστικού Κώδικα.
Λογαριασμός - μια δωρεάν λειτουργία του Καταστήματος (υπηρεσία που παρέχεται ηλεκτρονικά), η οποία ρυθμίζεται από ειδικούς κανονισμούς, χάρη στους οποίους κάθε πρόσωπο που χρησιμοποιεί το Κατάστημα μπορεί να δημιουργήσει έναν ατομικό λογαριασμό στο Κατάστημα.
Αγοραστής - κάθε οντότητα που πραγματοποιεί αγορές στο Κατάστημα.
Προνομιούχος αγοραστής - αγοραστής που είναι καταναλωτής ή προνομιούχος επιχειρηματίας.
Προνομιούχος επιχειρηματίας - ένα φυσικό πρόσωπο που συνάπτει σύμβαση με τον Πωλητή, η οποία σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική δραστηριότητα του Πωλητή, αλλά δεν είναι επαγγελματικής φύσης για τον Πωλητή.
Σημείο αγορών - μια τοποθεσία που βρίσκεται στη διεύθυνση Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Πολωνία
Κανονισμοί και κανόνες - οι παρόντες κανόνες και κανονισμοί.
Κατάστημα - το ηλεκτρονικό κατάστημα OutletBaby που λειτουργεί από τον Πωλητή στη διεύθυνση https://outlet-baby.cz.
Πωλητής - Anita Kujawa, επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται με την επωνυμία Anita Kujawa, εγγεγραμμένη στο Κεντρικό Μητρώο Οικονομικών Δραστηριοτήτων και Πληροφοριών, που τηρείται από τον αρμόδιο για την οικονομία υπουργό και τηρεί το Κεντρικό Μητρώο Οικονομικών Δραστηριοτήτων και Πληροφοριών, NIP 6060038771, REGON no. 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań., Polska
Νόμος για τα δικαιώματα των καταναλωτών - ο νόμος της 30ής Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
§ 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ
Ταχυδρομική διεύθυνση: Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Πολωνία
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]
Τηλέφωνο: +48516028885
Διεύθυνση για την επιστροφή των εμπορευμάτων (σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση): Packeta International Κωδικός αποστολής επιστροφής Γενικής Ταξιδιωτικής οδού Θεσσαλονίκης Εσωτεριτική Περιφερειακή Οδός (Εσωτερική Περιφερειακή Οδός) Θέση Διαλόγου ΟΣΕ - Πάροδος Σοφ.Βενιζέλου 54628 Θεσσαλονίκη
Διεύθυνση για την αποστολή των διεκδικούμενων εμπορευμάτων: Packeta International Κωδικός αποστολής επιστροφής Γενικής Ταξιδιωτικής οδού Θεσσαλονίκης Εσωτεριτική Περιφερειακή Οδός (Εσωτερική Περιφερειακή Οδός) Θέση Διαλόγου ΟΣΕ - Πάροδος Σοφ.Βενιζέλου 54628 Θεσσαλονίκη
§ 3 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Για την ορθή λειτουργία του Καταστήματος, χρειάζεστε:
μια συσκευή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο
ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο που υποστηρίζει JavaScript και cookies.
Πέρα από τις απαιτήσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1, για την υποβολή παραγγελίας στο Κατάστημα απαιτείται ένας ενεργός λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
§ 4 ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Οι τιμές των προϊόντων που αναφέρονται στο Κατάστημα είναι οι συνολικές τιμές ανά προϊόν.
Ο Πωλητής επισημαίνει ότι η συνολική τιμή της παραγγελίας αποτελείται από την τιμή του προϊόντος που αναγράφεται στο Κατάστημα και τυχόν έξοδα αποστολής.
Το προϊόν που επιλέγεται για αγορά πρέπει να προστεθεί στο καλάθι αγορών στο Κατάστημα.
Ο Αγοραστής επιλέγει στη συνέχεια τον τρόπο παράδοσης και τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας από τις διαθέσιμες επιλογές στο Κατάστημα και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Μια παραγγελία τοποθετείται όταν ο Αγοραστής επιβεβαιώσει το περιεχόμενό της και συμφωνεί με τους όρους και τις προϋποθέσεις.
Η τοποθέτηση μιας παραγγελίας ισοδυναμεί με τη σύναψη σύμβασης μεταξύ του Αγοραστή και του Πωλητή.
Ο Αγοραστής μπορεί να εγγραφεί στο Κατάστημα, δηλαδή να δημιουργήσει έναν Λογαριασμό στο Κατάστημα, ή να πραγματοποιήσει αγορές χωρίς εγγραφή, παρέχοντας τα στοιχεία του για κάθε παραγγελία.
§ 5 ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Μια παραγγελία που τοποθετείται μπορεί να πληρωθεί ανάλογα με την επιλογή του Αγοραστή:
μέσω μιας πλατφόρμας πληρωμών:
PayU
PayPal
Πληρωμή κατά την παράδοση - αντικαταβολή
Εάν ο Αγοραστής επιλέξει να πληρώσει μέσω της πλατφόρμας πληρωμών PayU, ο πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών είναι η PayU S.A.
Εάν ο Αγοραστής επιλέξει να πληρώσει προκαταβολικά, η παραγγελία πρέπει να εξοφληθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Ο Πωλητής επισημαίνει ότι στην περίπτωση των μεθόδων πληρωμής όπου το πεδίο για την εισαγωγή των δεδομένων που απαιτούνται για την πληρωμή εμφανίζεται αμέσως μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας, η πληρωμή της παραγγελίας είναι δυνατή μόνο αμέσως μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Με την αγορά στο κατάστημα, ο Αγοραστής συμφωνεί με τη χρήση ηλεκτρονικών τιμολογίων από τον Πωλητή. Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του.
§ 6 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας αναγράφεται στο Κατάστημα.
Εάν ο Αγοραστής έχει αποφασίσει να πληρώσει την παραγγελία προκαταβολικά, ο Πωλητής θα προχωρήσει στην επεξεργασία της παραγγελίας μόνο μετά την πληρωμή της παραγγελίας.
Εάν ο Αγοραστής έχει αγοράσει προϊόντα με διαφορετικούς χρόνους παράδοσης στο πλαίσιο μιας παραγγελίας, η παραγγελία θα διεκπεραιωθεί εντός της περιόδου που ισχύει για το προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης.
Τα προϊόντα που αγοράζονται στο Κατάστημα παραδίδονται - ανάλογα με τη μέθοδο παράδοσης που επιλέγει ο Αγοραστής:
Courier - Παράδοση κατ' οίκον
Ο Αγοραστής μπορεί να παραλάβει τα αγαθά προσωπικά από το Σημείο Παραλαβής κατά τις ώρες λειτουργίας του.
Εάν ο Αγοραστής αποφασίσει για προσωπική παραλαβή, τα αγαθά θα είναι έτοιμα για παραλαβή την καθορισμένη ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
§ 7 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ
Ο Προτιμώμενος Αγοραστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που έχει συνάψει με τον Πωλητή μέσω του καταστήματος, υπό τους όρους που ορίζονται στην
§ 8 των Όρων και Προϋποθέσεων, εντός 14 ημερών χωρίς να δώσει καμία αιτιολογία.
Η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση λήγει με την παρέλευση 14 ημερών από την ημερομηνία:
όταν τα εμπορεύματα περιήλθαν στην κατοχή του προτιμώμενου αγοραστή ή όταν τα εμπορεύματα περιήλθαν στην κατοχή τρίτου μέρους, εκτός του μεταφορέα, που έχει οριστεί από τον προτιμώμενο αγοραστή,
όταν ο προτιμώμενος αγοραστής πήρε στην κατοχή του τα τελευταία εμπορεύματα, παρτίδα ή μέρος των εμπορευμάτων ή όταν ένα τρίτο μέρος, εκτός του μεταφορέα, που έχει οριστεί από τον προτιμώμενο αγοραστή, πήρε στην κατοχή του τα τελευταία εμπορεύματα, παρτίδα ή μέρος των εμπορευμάτων στην περίπτωση σύμβασης που περιλαμβάνει τη μεταβίβαση της κυριότητας περισσότερων του ενός ειδών εμπορευμάτων που παραδίδονται χωριστά, τμηματικά ή σε παρτίδες.
Για να ασκήσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης, ο προνομιούχος αγοραστής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που αναφέρονται στο τμήμα 2 των όρων και προϋποθέσεων με σαφή δήλωση (για παράδειγμα, με επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Ο προνομιούχος αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης στο τέλος των όρων και προϋποθέσεων, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.
Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, αρκεί να αποστείλει ο προνομιούχος αγοραστής πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.
Συνέπειες της υπαναχώρησης από τη σύμβαση
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη συναφθείσα σύμβαση, ο Πωλητής επιστρέφει στον Προτιμώμενο Αγοραστή όλες τις πληρωμές που έλαβε από αυτόν, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης των αγαθών (εκτός από τις πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν από τη μέθοδο παράδοσης που επέλεξε ο Προτιμώμενος Αγοραστής, διαφορετική από τη φθηνότερη συνήθη μέθοδο παράδοσης που προσφέρει ο Πωλητής), χωρίς καθυστέρηση, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ο Πωλητής ενημερώθηκε για την απόφαση του Προτιμώμενου Αγοραστή να ασκήσει το δικαίωμά του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Αγοραστής Προτεραιότητας στην αρχική συναλλαγή, εκτός εάν ο Αγοραστής Προτεραιότητας συμφωνήσει σε διαφορετική μέθοδο- σε κάθε περίπτωση, ο Αγοραστής Προτεραιότητας δεν επιβαρύνεται με οποιαδήποτε επιβάρυνση σε σχέση με την εν λόγω επιστροφή.
Εάν ο Πωλητής δεν έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά από τον ίδιο τον Αγοραστή προτεραιότητας, ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβει τα αγαθά ή μέχρι να του προσκομιστεί απόδειξη επιστροφής, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτα.
Ο Πωλητής απαιτεί να επιστραφούν τα αγαθά στην ακόλουθη διεύθυνση: Packeta International Κωδικός αποστολής επιστροφής Γενικής Ταξιδιωτικής οδού Θεσσαλονίκης Εσωτεριτική Περιφερειακή Οδός (Εσωτερική Περιφερειακή Οδός) Θέση Διαλόγου ΟΣΕ - Πάροδος Σοφ.Βενιζέλου 54628 Θεσσαλονίκη , αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που ο Αγοραστής προτεραιότητας θα ειδοποιήσει τον Πωλητή για την ακύρωση της Σύμβασης Αγοράς. Η προθεσμία διατηρείται εάν ο Αγοραστής Προτεραιότητας αποστείλει τα αγαθά πίσω πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών.
Ο Αγοραστής Προτεραιότητας αναλαμβάνει τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών.
Ο Αγοραστής Προτεραιότητας ευθύνεται μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από οποιαδήποτε χρήση των αγαθών, εκτός από εκείνη που είναι απαραίτητη για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας των αγαθών.
Εάν τα αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν με το συνηθισμένο ταχυδρομείο λόγω της φύσης τους, ο Αγοραστής Προτεραιότητας αναλαμβάνει επίσης τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών. Ο Προνομιούχος Αγοραστής θα ενημερωθεί από τον Πωλητή για το εκτιμώμενο ποσό των εν λόγω εξόδων στην περιγραφή των αγαθών στο Κατάστημα ή κατά την παραγγελία.
Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή χρημάτων για συναλλαγή που πραγματοποιήθηκε από τον Προνομιούχο Αγοραστή με χρήση πιστωτικής κάρτας, ο Πωλητής θα προβεί στην επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό που σχετίζεται με την πιστωτική κάρτα.
§ 8 ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εξ αποστάσεως που αναφέρεται στην § 7 των Όρων και Προϋποθέσεων δεν ισχύει για τη σύμβαση:
στην οποία το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι μη προκατασκευασμένα αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του προτιμώμενου αγοραστή ή εξυπηρετούν την ικανοποίηση των εξατομικευμένων αναγκών του,
στην οποία το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι ευπαθή αγαθά ή αγαθά με σύντομη διάρκεια ζωής,
όταν το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι αγαθά που παραδίδονται σε κλειστή συσκευασία η οποία δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα για λόγους υγείας ή υγιεινής, εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση,
όταν το αντικείμενο της παροχής είναι αγαθά τα οποία, λόγω της φύσης τους, είναι αδιαχώριστα από άλλα αγαθά μετά την παράδοση,
όταν το αντικείμενο της παροχής είναι ηχητικές ή οπτικές εγγραφές ή λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών που παραδίδεται σε κλειστή συσκευασία, εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση,
στην περίπτωση παραδόσεων εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τις συμβάσεις συνδρομής,
όταν η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς που δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν από τον πωλητή και οι οποίες μπορεί να συμβούν πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.
§ 9 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Και ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του αγοραστή ως προνομιούχου μέρους για την τήρηση της εκτέλεσης της σύμβασης σύμφωνα με τη γενικώς δεσμευτική νομοθεσία, ιδίως τις διατάξεις του νόμου περί δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Ο Πωλητής παρακαλεί να υποβάλλονται τα παράπονα στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση που αναφέρεται στο Τμήμα 2 των Όρων και Προϋποθέσεων.
Εάν ένα προϊόν έχει εφοδιαστεί με εγγύηση, πληροφορίες σχετικά με αυτήν και τους όρους της είναι διαθέσιμες στο Κατάστημα.
Τα παράπονα σχετικά με τη λειτουργία του Καταστήματος πρέπει να αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που αναφέρεται στο Τμήμα 2 των Όρων και Προϋποθέσεων.
Ο Πωλητής απαντά στο παράπονο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του.
II ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ
Εμπορεύματα
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των εμπορευμάτων με τη σύμβαση αγοράς, ο Προτιμώμενος Αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ασκήσει τα δικαιώματα που ορίζονται στο κεφάλαιο 5α του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή.
Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση των εμπορευμάτων με τη σύμβαση που υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσης και εκδηλώνεται εντός δύο ετών από τη στιγμή αυτή, εκτός εάν η διάρκεια ζωής των εμπορευμάτων που ορίζεται από τον Πωλητή, τους νόμιμους προκατόχους του ή τα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό τους είναι μεγαλύτερη.
Με βάση τις διατάξεις του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή, ο προνομιούχος αγοραστής μπορεί σε κάθε περίπτωση να απαιτήσει:
ανταλλαγή των αγαθών,
επισκευή των αγαθών.
Επιπλέον, ο προνομιούχος αγοραστής μπορεί να προβεί σε δήλωση για:
μείωση του τιμήματος,
αποχώρηση από τη σύμβαση
σε περίπτωση που:
ο Πωλητής αρνήθηκε να φέρει τα αγαθά σε συμφωνία με τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 43δ(1)(α) του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή. 2 του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή;
Ο Πωλητής απέτυχε να φέρει τα αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 43d(4)-(6) του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή;
Η μη συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση αγοράς συνεχίζεται παρά την προσπάθεια του Πωλητή να φέρει τα αγαθά σε συμμόρφωση με τη σύμβαση αγοράς;
Η μη συμμόρφωση των αγαθών με τη σύμβαση είναι τόσο σοβαρή ώστε να δικαιολογεί μείωση της τιμής ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση χωρίς προηγουμένως να ασκηθούν τα ένδικα μέσα που ορίζονται στο
Παράρτημα αριθ. 1 των Όρων και Προϋποθέσεων
Παρακάτω θα βρείτε ένα υπόδειγμα εντύπου ανάληψης που μπορεί ή δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας καταναλωτής ή ένας προνομιούχος επιχειρηματίας:
ΦΟΡΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
(αυτό το έντυπο πρέπει να συμπληρωθεί και να αποσταλεί μόνο αν επιθυμείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση)
Anita Kujawa
Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Πολωνία
e-mail: [email protected]
- Εγώ/εμείς(*) ..................................................................... ενημερώνω(*) για την υπαναχώρησή μου από τη σύμβαση αγοράς των ακόλουθων αγαθών(*) / παροχής των ακόλουθων υπηρεσιών(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Ημερομηνία σύναψης της σύμβασης(*)/αποδοχής(*)
..............................................................................................................................................................................
- Ονοματεπώνυμο του/των καταναλωτή(-ών)/επιχείρησης(-ων) που επωφελούνται:
..............................................................................................................................................................................
- Διεύθυνση των καταναλωτών/επιχειρήσεων με προνόμια:
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Υπογραφή του/των καταναλωτή(-ών)/επιχείρησης(-ων)
(μόνο εάν το έντυπο αποστέλλεται σε έντυπη μορφή)
Ημερομηνία ............................................
(*) Διαγράφεται όπου δεν εφαρμόζεται.
Όροι και προϋποθέσεις λογαριασμού
στο OutletBaby
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
§ 1 Ορισμοί
§ 2 Επικοινωνία με τον πάροχο υπηρεσιών
§ 3 Τεχνικές απαιτήσεις
§ 4 Λογαριασμός
§ 5 Παράπονα
§ 6 Προσωπικά δεδομένα
§ 7 Ενστάσεις
§ 1 ΟΡΙΣΜΟΙ
Καταναλωτής - καταναλωτής κατά την έννοια του Αστικού Κώδικα.
Λογαριασμός - μια δωρεάν λειτουργία του Καταστήματος (υπηρεσία) που ρυθμίζεται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, χάρη στην οποία ο Πελάτης μπορεί να δημιουργήσει τον ατομικό του λογαριασμό στο Κατάστημα.
Πελάτης - κάθε οντότητα που δημιουργεί Λογαριασμό ή ενδιαφέρεται να δημιουργήσει Λογαριασμό.
Προνομιούχος Πελάτης - Πελάτης που είναι Καταναλωτής ή φυσικό πρόσωπο που συνάπτει σύμβαση με τον Πάροχο Υπηρεσιών η οποία σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, αλλά δεν έχει γι' αυτόν επαγγελματικό χαρακτήρα.
Όροι και Προϋποθέσεις - οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις του Λογαριασμού.
Εμπόριο - το ηλεκτρονικό κατάστημα OutletBaby που λειτουργεί από τον Πάροχο Υπηρεσιών στη διεύθυνση https://outletbaby.pl.
Παροχέας Υπηρεσιών - η Anita Kujawa, επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται με την επωνυμία Anita Kujawa, εγγεγραμμένη στο Κεντρικό Μητρώο Οικονομικών Δραστηριοτήτων και Πληροφοριών που τηρείται από το Υπουργείο Οικονομίας, NIP 6060038771, REGON 385391700, Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, Πολωνία.
§ 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διεύθυνση αλληλογραφίας: Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Πολωνία
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]
Τηλέφωνο: +48516028885
§ 3 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Για τη σωστή λειτουργία και τη δημιουργία λογαριασμού χρειάζεστε:
έναν ενεργό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
μια συσκευή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο
ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο που υποστηρίζει JavaScript και cookies
§ 4 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Η δημιουργία λογαριασμού είναι απολύτως προαιρετική και εξαρτάται από τη βούληση του πελάτη.
Ο λογαριασμός παρέχει στον Πελάτη πρόσθετες επιλογές, όπως: προβολή του ιστορικού των παραγγελιών που έχει πραγματοποιήσει ο Πελάτης στο Κατάστημα, έλεγχος της κατάστασης μιας παραγγελίας ή επεξεργασία των στοιχείων του Πελάτη.
Για τη δημιουργία Λογαριασμού είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας στο Κατάστημα.
Με τη δημιουργία Λογαριασμού συνάπτεται συμφωνία αορίστου χρόνου μεταξύ του Πελάτη και του Παρόχου Υπηρεσιών για τη διατήρηση του Λογαριασμού υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
Ο Πελάτης μπορεί να αποχωρήσει από το Λογαριασμό ανά πάσα στιγμή χωρίς κανένα κόστος.
Για να αποχωρήσει από τον Λογαριασμό, η αποχώρηση πρέπει να αποσταλεί στον Πάροχο Υπηρεσιών στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected], η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα την άμεση διαγραφή του Λογαριασμού και τη λύση της Σύμβασης Λογαριασμού.
§ 5 ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Τα παράπονα σχετικά με τη λειτουργία του Λογαριασμού πρέπει να αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
Ο Πάροχος Υπηρεσιών θα εξετάσει το παράπονο εντός 14 ημερών.
ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ.
Σε περίπτωση που η διαδικασία καταγγελίας δεν φέρει το αποτέλεσμα που προσδοκά ο Καταναλωτής, ο Καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει, μεταξύ άλλων:
διαμεσολάβηση που διενεργείται από το κατά τόπους αρμόδιο γραφείο επιθεώρησης εμπορίου, στο οποίο είναι απαραίτητο να υποβληθεί αίτημα διαμεσολάβησης. Η διαδικασία είναι συνήθως δωρεάν. Ένας κατάλογος των επιθεωρήσεων βρίσκεται εδώ: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
με τη βοήθεια του αρμόδιου μόνιμου διαιτητικού δικαστηρίου καταναλωτών που λειτουργεί στο πλαίσιο της τοπικής επιθεώρησης εμπορίου, στην οποία πρέπει να υποβληθεί αίτημα για διαιτησία. Η διαδικασία είναι γενικά δωρεάν. Ο κατάλογος των δικαστηρίων είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
δωρεάν βοήθεια του δημοτικού ή περιφερειακού διαμεσολαβητή καταναλωτών;
online πλατφόρμα ODR, η οποία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που παρέχει ο Πελάτης κατά τη χρήση του Λογαριασμού είναι ο Πάροχος Υπηρεσιών. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από τον Πάροχο Υπηρεσιών - συμπεριλαμβανομένων άλλων σκοπών και λόγων επεξεργασίας των δεδομένων, καθώς και των αποδεκτών των δεδομένων, περιλαμβάνονται στην Πολιτική Απορρήτου που είναι διαθέσιμη στο Κατάστημα - λόγω της αρχής της διαφάνειας, που περιλαμβάνεται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ) - "RODO".
Ο σκοπός της επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη είναι η διατήρηση του Λογαριασμού. Η βάση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στην περίπτωση αυτή είναι η σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών ή οι ενέργειες που γίνονται κατόπιν αιτήματος του Πελάτη με σκοπό τη σύναψη τέτοιας σύμβασης (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) του RODO), καθώς και το έννομο συμφέρον του Παρόχου Υπηρεσιών για την επεξεργασία των δεδομένων με σκοπό τη θεμελίωση, διερεύνηση ή υπεράσπιση τυχόν αξιώσεων (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) του RODO).
Η παροχή των δεδομένων από τον Πελάτη είναι εθελοντική, αλλά ταυτόχρονα απαραίτητη για τη διατήρηση του Λογαριασμού. Η μη παροχή των δεδομένων σημαίνει ότι ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν θα είναι σε θέση να παράσχει την υπηρεσία διαχείρισης του Λογαριασμού.
Τα δεδομένα του Πελάτη θα υποβάλλονται σε επεξεργασία έως ότου:
Ο Πελάτης ή ο Πάροχος Υπηρεσιών διαγράψει τον Λογαριασμό κατόπιν αιτήματος του Πελάτη;
Τελειώσει η δυνατότητα του Πελάτη ή του Παρόχου Υπηρεσιών να διεκδικήσει αξιώσεις που σχετίζονται με τον Λογαριασμό;
Ο Πελάτης αντιταχθεί στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων - εάν η επεξεργασία βασίστηκε στο έννομο συμφέρον του Παρόχου Υπηρεσιών
- όποιο από τα δύο ισχύει στην περίπτωση και όποιο είναι το αργότερο.
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει:
πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα,
διόρθωση,
διαγραφή,
περιορισμό της επεξεργασίας,
μεταβίβαση των δεδομένων σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας
καθώς και το δικαίωμα:
να αντιταχθεί ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία των δεδομένων για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάσταση του αποδέκτη της υπηρεσίας - στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που τον αφορούν βάσει του άρθρου 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) του RDPD (δηλ.
Για να ασκήσει τα δικαιώματά του, ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Πάροχο Υπηρεσίας.
Εάν ο Πελάτης πιστεύει ότι τα δεδομένα του υποβάλλονται σε παράνομη επεξεργασία, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στον Πρόεδρο του Γραφείου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
§ 7 ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ
Απαγορεύεται η παροχή παράνομου περιεχομένου από τον Αποδέκτη της Υπηρεσίας.
Η Σύμβαση που αφορά τον Λογαριασμό συνάπτεται στην πολωνική γλώσσα.
Σε περίπτωση που συντρέχουν σημαντικοί λόγοι που αναφέρονται στην παράγραφο 4, ο Πάροχος Υπηρεσιών έχει το δικαίωμα να αλλάξει τους Όρους και Προϋποθέσεις.
Οι σημαντικοί λόγοι που αναφέρονται στην παράγραφο 3 είναι:
η ανάγκη προσαρμογής του Καταστήματος στις νομικές ρυθμίσεις που ισχύουν για τη λειτουργία του,
η βελτίωση της ασφάλειας της παρεχόμενης υπηρεσίας,
η αλλαγή της λειτουργικότητας του Λογαριασμού, η οποία απαιτεί αλλαγή των Όρων και Προϋποθέσεων.
Ο Πελάτης θα ενημερώνεται για την προγραμματισμένη αλλαγή των Όρων και Προϋποθέσεων τουλάχιστον 7 ημέρες πριν από την έναρξη ισχύος της αλλαγής με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που θα αποστέλλεται στη διεύθυνση που έχει οριστεί στο Λογαριασμό.
Εάν ο Πελάτης δεν συμφωνεί με την προγραμματισμένη αλλαγή, ο Πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει τον Πάροχο Υπηρεσιών αποστέλλοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Παρόχου Υπηρεσιών [email protected], το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα την καταγγελία της σύμβασης του Λογαριασμού μετά την έναρξη ισχύος της προγραμματισμένης αλλαγής ή νωρίτερα, εφόσον το ζητήσει ο Πελάτης.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν αντιταχθεί μέχρι τη στιγμή που η προγραμματισμένη αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ, ο Πελάτης θα θεωρείται ότι έχει συμφωνήσει με την αλλαγή, η οποία δεν θα αποτελεί εμπόδιο για μελλοντική καταγγελία.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφοράς με μη Προνομιούχο Πελάτη, αρμόδιο δικαστήριο θα είναι το δικαστήριο της έδρας του Παρόχου Υπηρεσιών.
Όροι αποστολής newsletter
της OutletBaby
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
§ 1 Ορισμοί
§ 2 Εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο
§ 3 Παράπονα
§ 4 Προσωπικά δεδομένα
§ 5 Τελικές διατάξεις
§ 1 ΟΡΙΣΜΟΙ
Καταναλωτής - καταναλωτής κατά την έννοια του νόμου του Αστικού Κώδικα της 23ης Απριλίου 1964.
Εγγραφικό δελτίο - μια υπηρεσία που παρέχεται δωρεάν με ηλεκτρονικά μέσα, μέσω της οποίας ο Πελάτης μπορεί να λαμβάνει με ηλεκτρονικά μέσα από τον Πάροχο Υπηρεσιών προπαραγγελθέντα μηνύματα σχετικά με το Κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με προσφορές, προωθητικές ενέργειες και νέα στο Κατάστημα.
Κατάστημα - το ηλεκτρονικό κατάστημα OutletBaby που λειτουργεί από τον Πάροχο Υπηρεσιών στη διεύθυνση https://outlet-baby.cz
Πελάτης - κάθε οντότητα που χρησιμοποιεί την υπηρεσία ενημερωτικού δελτίου.
Προτιμώμενος Πελάτης - πελάτης που είναι καταναλωτής ή φυσικό πρόσωπο που συνάπτει σύμβαση με τον Πάροχο Υπηρεσιών που σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, η οποία όμως δεν έχει επαγγελματικό χαρακτήρα.
Παροχέας υπηρεσιών - Anita Kujawa, επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται με την επωνυμία Anita Kujawa, εγγεγραμμένη στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφορίες για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα που τηρεί ο αρμόδιος υπουργός για την οικονομία και την τήρηση του Κεντρικού Μητρώου και των Πληροφοριών για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα, NIP 6060038771, REGON No. 385391700, street Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, Πολωνία.
§ 2 Ενημερωτικό δελτίο
Ο πελάτης μπορεί εθελοντικά να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία Ενημερωτικού δελτίου.
Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Ενημερωτικού δελτίου, είναι απαραίτητο να έχετε μια συσκευή με πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο στην τελευταία έκδοση, που υποστηρίζει JavaScript και cookies, με πρόσβαση στο Διαδίκτυο και ενεργό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Τα μηνύματα που αποστέλλονται στο πλαίσιο αυτής της υπηρεσίας θα αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Πελάτης κατά την εγγραφή του στο Newsletter.
Για τη σύναψη της σύμβασης και την εγγραφή στην υπηρεσία Newsletter, ο Πελάτης υποχρεούται να δηλώσει σε πρώτη φάση τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του στην οποία επιθυμεί να λαμβάνει τα μηνύματα που αποστέλλονται στο πλαίσιο του Newsletter, στη θέση που έχει οριστεί για το σκοπό αυτό στο Κατάστημα. Με την εγγραφή στο Newsletter συνάπτεται σύμβαση για την παροχή της υπηρεσίας επ' αόριστον και ο Πάροχος Υπηρεσιών αρχίζει την παροχή της υπηρεσίας στον Πελάτη - με την επιφύλαξη του όρου 5.
Για την ορθή παροχή της υπηρεσίας Newsletter, ο Πελάτης υποχρεούται να παρέχει την ορθή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του.
Τα μηνύματα που αποστέλλονται στο πλαίσιο του Ενημερωτικού Δελτίου πρέπει να περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα διαγραφής από το Ενημερωτικό Δελτίο, καθώς και έναν σύνδεσμο για τη διαγραφή.
Ο Πελάτης μπορεί να διαγραφεί από το Ενημερωτικό Δελτίο ανά πάσα στιγμή, χωρίς αιτιολόγηση και χωρίς κανένα κόστος, χρησιμοποιώντας την επιλογή που αναφέρεται στην παράγραφο 6 ή αποστέλλοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Παρόχου Υπηρεσιών: [email protected].
Η χρήση του συνδέσμου για τη διαγραφή από το Newsletter ή η αποστολή μηνύματος με αίτημα διαγραφής από το Newsletter έχει ως αποτέλεσμα την άμεση καταγγελία της σύμβασης για την παροχή της εν λόγω υπηρεσίας από τον πελάτη.
§ 3 Παράπονα
Τα παράπονα σχετικά με το Newsletter κοινοποιούνται στον πάροχο υπηρεσιών στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]
Ο πάροχος υπηρεσιών απαντά στα παράπονα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του παραπόνου.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ.
Σε περίπτωση που η διαδικασία καταγγελίας δεν φέρει το αποτέλεσμα που προσδοκά ο Λήπτης της Υπηρεσίας, ο οποίος είναι Καταναλωτής, ο Καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει, μεταξύ άλλων:
διαμεσολάβηση που διενεργείται από το κατά τόπους αρμόδιο γραφείο επιθεώρησης εμπορίου, στο οποίο είναι απαραίτητο να υποβληθεί αίτημα διαμεσολάβησης. Η διαδικασία είναι κατά κανόνα δωρεάν. Ο κατάλογος των επιθεωρήσεων βρίσκεται εδώ: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
με τη βοήθεια του αρμόδιου μόνιμου διαιτητικού δικαστηρίου καταναλωτών που λειτουργεί στην κατά τόπους επιθεώρηση εμπορίου, στην οποία πρέπει να υποβληθεί αίτημα διαιτησίας. Η διαδικασία είναι γενικά δωρεάν. Ο κατάλογος των δικαστηρίων είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
δωρεάν βοήθεια του δημοτικού ή περιφερειακού διαμεσολαβητή καταναλωτών;
η ηλεκτρονική πλατφόρμα ODR, η οποία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 4 Προσωπικά δεδομένα
Ο υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από τον Πελάτη σε σχέση με την εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο είναι ο Πάροχος υπηρεσιών. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από τον Πάροχο Υπηρεσιών - συμπεριλαμβανομένων άλλων σκοπών και λόγων επεξεργασίας των δεδομένων, καθώς και των αποδεκτών των δεδομένων, μπορούν να βρεθούν στην Πολιτική Απορρήτου που διατίθεται στο Κατάστημα - λόγω της αρχής της διαφάνειας που περιέχεται στον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ) - "RODO".
Ο σκοπός της επεξεργασίας των δεδομένων του Πελάτη είναι η αποστολή του Newsletter. Η βάση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στην περίπτωση αυτή είναι η σύμβαση παροχής υπηρεσιών ή οι ενέργειες που γίνονται κατόπιν αιτήματος του Λήπτη της Υπηρεσίας με στόχο τη σύναψή της (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) RODO), καθώς και το έννομο συμφέρον του Παρόχου της Υπηρεσίας που συνίσταται στην επεξεργασία των δεδομένων με σκοπό τη θεμελίωση, διερεύνηση ή υπεράσπιση τυχόν αξιώσεων (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) RODO).
Η παροχή των δεδομένων από τον Πελάτη είναι εθελοντική, αλλά ταυτόχρονα απαραίτητη για την παροχή της υπηρεσίας Newsletter. Η μη παροχή των δεδομένων σημαίνει ότι ο πάροχος υπηρεσιών δεν θα είναι σε θέση να παράσχει την εν λόγω υπηρεσία.
Τα δεδομένα του Πελάτη θα υποβάλλονται σε επεξεργασία μέχρι:
Ο Πελάτης να διαγραφεί από το Newsletter;
να παύσει η δυνατότητα του Πελάτη ή του παρόχου υπηρεσιών να προβάλλει αξιώσεις που σχετίζονται με το Newsletter;
να γίνει δεκτή η ένσταση του Πελάτη για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων - εφόσον η επεξεργασία βασίστηκε στο έννομο συμφέρον του παρόχου υπηρεσιών.
- όποιο από τα δύο ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση και όποιο είναι το αργότερο.
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει:
πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα,
διόρθωση,
διαγραφή,
περιορισμό της επεξεργασίας,
μεταβίβαση των δεδομένων σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας
καθώς και το δικαίωμα:
να αντιταχθεί ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία των δεδομένων για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάσταση του αποδέκτη της υπηρεσίας - στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που τον αφορούν, βάσει του άρθρου 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) του RDPD (δηλ.
Για να ασκήσει τα δικαιώματά του, ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Πάροχο Υπηρεσιών.
Εάν ο Πελάτης πιστεύει ότι τα δεδομένα του υποβάλλονται σε παράνομη επεξεργασία, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στον Πρόεδρο του Γραφείου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
§ 5 Τελικές διατάξεις
Ο Πάροχος Υπηρεσιών διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις μόνο για επιτακτικούς λόγους. Ως επιτακτικός λόγος νοείται η αναγκαιότητα αλλαγής των κανονισμών λόγω αναβάθμισης της υπηρεσίας Newsletter ή αλλαγών στη νομοθεσία που επηρεάζουν την παροχή της υπηρεσίας από τον Πάροχο Υπηρεσιών.
Πληροφορίες σχετικά με την προγραμματισμένη αλλαγή των κανονισμών θα αποστέλλονται στον Πελάτη στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο Newsletter, τουλάχιστον 7 ημέρες πριν από την έναρξη ισχύος της αλλαγής.
Εάν ο Αποδέκτης της Υπηρεσίας δεν αντιταχθεί στις προγραμματισμένες αλλαγές πριν από την έναρξη ισχύος τους, θεωρείται ότι συμφωνεί με αυτές.
Εάν ο Πελάτης δεν αποδέχεται τις σχεδιαζόμενες αλλαγές, θα πρέπει να αποστείλει πληροφορίες σχετικά με αυτές στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Παρόχου Υπηρεσιών: [email protected], γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα τη λύση της σύμβασης παροχής υπηρεσιών μόλις τεθούν σε ισχύ οι σχεδιαζόμενες αλλαγές.
Απαγορεύεται η παροχή παράνομου περιεχομένου από τον Πελάτη.
Η σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών ενημερωτικού δελτίου συνάπτεται στην πολωνική γλώσσα.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφοράς με Πελάτη που δεν είναι προνομιούχος Πελάτης, αρμόδιο δικαστήριο είναι το δικαστήριο της έδρας του Παρόχου Υπηρεσιών.
ΚΆΘΕ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΠΡΟ-ΚΑΘΑΡΊΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΜΑΊΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΏΛΗΣΉ ΤΟΥ, ΑΛΛΆ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΌΤΙ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΏΣΕΤΕ ΑΜΈΣΩΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΊ ΣΑΣ! ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΌΛΑ ΤΑ ΠΡΌΤΥΠΑ, ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΡΏΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΚΡΆΤΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΈΝΩΣ!