ΠΏΣ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΜΠΆΝΙΟ ΈΝΑ ΝΕΟΓΈΝΝΗΤΟ ΜΩΡΌ; ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ
ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΌΠΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΏΝ ΑΞΕΣΟΥΆΡ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΟΓΈΝΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΎΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ ΖΩΉ ΤΩΝ ΓΟΝΈΩΝ
Επιστροφές και παράπονα
Παραίτηση από τη σύμβαση
Εάν είστε ο λεγόμενος προνομιούχος αγοραστής, δηλαδή:
Α) ο καταναλωτής
ή
Β) ένα φυσικό πρόσωπο για το οποίο η σύμβαση που έχετε συνάψει μαζί μας σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική σας δραστηριότητα, αλλά δεν είναι επαγγελματικής φύσης για εσάς
- Κατά γενικό κανόνα, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από μια σύμβαση εξ αποστάσεως.
Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση υποβάλλοντας σε εμάς Δήλωση υπαναχώρησης π.χ. με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση: shop@outletbaby.gr
Στη συνέχεια, το αντικείμενο πρέπει να επιστραφεί αμετάβλητο, αμέσως και το αργότερο εντός 14 εκατοντάδων ημερών στην ακόλουθη διεύθυνση
Ο κωδικός αποστολής της επιστροφής - 95970421 - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ!
Packeta International, Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki, Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road), Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof.Venizelou, 54628 Thessalonik
Η προθεσμία υπαναχώρησης των 14 ημερών αρχίζει από την παραλαβή των αγαθών από εσάς ή από τρίτο μέρος, εκτός του μεταφορέα που έχετε υποδείξει, και, σε περίπτωση σύμβασης που περιλαμβάνει πολλαπλά αγαθά που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή μέρη, από την παραλαβή του τελευταίου αγαθού, παρτίδας ή μέρους.
Η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της προθεσμίας αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας.
Επιστρέψτε τα προϊόντα αμέσως σε εμάς στη διεύθυνση: Dworcowa 53 Street, 62-001 Chludowo, Πολωνία, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία υπαναχωρήσατε από τη σύμβαση.
Θα σας επιστρέψουμε τις πληρωμές που έχετε πραγματοποιήσει αμέσως σύμφωνα με τους κανόνες του καταστήματος, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης.
Εάν δεν έχουμε προσφερθεί να παραλάβουμε εμείς οι ίδιοι τα αγαθά από εσάς - μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή της πληρωμής που λάβαμε από εσάς μέχρι να παραλάβουμε τα αγαθά πίσω ή να προσκομίσετε απόδειξη επιστροφής - όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Να θυμάστε ότι δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση που έχει συναφθεί εξ αποστάσεως, μεταξύ άλλων:
- στην οποία το αντικείμενο της παράστασης είναι μη μεταποιημένα αγαθά κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας ή εξυπηρετώντας τις εξατομικευμένες ανάγκες σας,
- στην οποία το αντικείμενο της παράστασης είναι ένα αντικείμενο που χαλάει γρήγορα ή έχει μικρή διάρκεια ζωής,
- στην οποία το αντικείμενο της υπηρεσίας είναι αγαθά που παρέχονται σε σφραγισμένη συσκευασία, η οποία δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα για λόγους υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση,
- στις οποίες το αντικείμενο της παράστασης είναι ηχητικές ή οπτικές εγγραφές ή προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που παραδίδονται σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση.
Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση στους κανονισμούς του καταστήματός μας.
Καταγγελίες
Τα ακόλουθα ισχύουν για τον λεγόμενο προνομιούχο αγοραστή. Εάν δεν είστε προνομιούχος αγοραστής, ανατρέξτε στους κανονισμούς του καταστήματός μας για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις καταγγελίες.
Σε περίπτωση που εκτελέσουμε εσφαλμένα τη σύμβαση που συνάψαμε μαζί σας, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία - κατά προτίμηση στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected] ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση Dworcowa 53 Street, 62-001 Chludowo.
Κατά γενικό κανόνα, είμαστε υπεύθυνοι για την έλλειψη συμμόρφωσης των εμπορευμάτων με τη σύμβαση, η οποία υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσης και διαπιστώνεται εντός δύο ετών από τη στιγμή αυτή.
Με βάση τις διατάξεις του νόμου περί δικαιωμάτων του καταναλωτή, μπορείτε να ζητήσετε σε μια τέτοια περίπτωση:
(α) την ανταλλαγή αγαθών
ή
(β) επισκευή αγαθών.
Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί επίσης:
(α) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση
ή
(β) να προβεί σε δήλωση μείωσης της τιμής
- Θα βρείτε λεπτομέρειες σχετικά με αυτό στους Κανόνες του καταστήματός μας.